Winners!

Vi träffas just nu en del, kanske rent av mycket. Så mycket att folk faktiskt börjar höja på ögonbrynen, speciellt på jobbet där känslan av att skratta bort det hela inte kommer fungera länge till,

vi ger varandra långa blickar på jobbet,

står nära varandra i hamnen,

våra händer smeker lätt varandra när vi möts i affären
.

Åge går in för det ganska hårt och ger pikar att jag ligger med honom ganska ofta. Utan att Haakon får höra ett knyst. Jag undrar varför, vågar dom inte skämta med honom utan tar mig som skulle vara svag??


Då jävlar ska dom få se på kvinna som kan stå emot!


Styrka, mitt ess i rockärmen, min styrka är skapad av flyttar, motgångar elaka vänner och min yrkesroll. Inte alltid lätt att vara kvinna i mitt jobb som kock. Finns ganska många män som sett ner på mig, klappat mig på huvudet och sagt det klara du aldrig lilla gumman. Ibörjan fick det mig att ifrågastätta mig själv:
 
Kommer jag klara det?

Är det värt att få slåss så för varje steg i utövandet av min passion?

Svaret kom ganska snart

Jag kommer aldrig ge upp , bara kämpar på. "Winners nerver quit and quiters never winns"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0