Ska jag behöva oroa mig för mitt liv?

Efter att ha stirrat på ett blank "papper" i ca 50 min  slog tanken mig:


Vad gör man när fingrarna vägrar röra sig i takt med tankarna? Tog låten slut, är dom två obligatoriska danserna redan över? Har mina tankar slutat föra mina fingrar framåt? Eller har dom bara hamnat i baktakt?


Han, Haakon pratar i sömnen, när mitt namn under en och samma natt slipprat mellan hans underbara läppar tre gånger uppstår det problem!


Jag har en hagelbössa och hon vet vart den är så akta dig.


Dom orden kom ur hans mun inatt, meningen var kanske att få mig att skratta, men jag börjar bli orolig över att det kanske fanns en del sanning i det han sa!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0