Nu eller inte

När jag nästan var klar på jobbet gick jag ut i matsalen för att se till att mina gäster fick bästa möjliga servicen

Då såg jag honom, han satt med ett par vänner längre in i rastaurangen, Kavaj skjorta och ett par jeans som satt underbart. Jag berättade för mina vänner att jag skulle hem och pudra näsan men att jag skulle skynda mig tillbaka.


När jag hade satt på mig mina 10cm pumps tittade jag mig i spegeln och tänkte lägger han inte märke till mig idag gör han det aldrig.


När jag kom i satt han redan vid samma bord som mina vänner och han hade tagit med sig ett helrör som en ursäkt att slå sig ner.

När jag gick över golvet såg jag hans och även andras blickar följa mina steg.


OJ!
Blev hans reaktion.

Det var nog för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0