Närhet från Mars

Väl tillbaka från sin semeser tog det inte lång tid innan vi hamnade på ännu en efterfest. Min ångest var lika lätt att blås bort som sanden från ett solvarmt ben. Vårt mod och vår åtrå fick näring av varje öl, varje shot och varje drink som slank genom våra magar och ut i blodet.


Även denna efterfest slutade med att vi fann oss lämnade ensamma. Det oskyldiga pussandet övergick till händer, läppar och tungor som lärde känna varandras kroppar. Pirret väckte min tidigare halvsovande kropp , oskyldigheten bleknade. Lusten tog över.
Jag kunde känna suset av mina egna hjärtslag medans våra varma, nakna kroppar snuddade vid varandra.


 Så när jag äntligen trodde att jag skulle få känna honom i mig sa han..


 "Nej".....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0