Lyckligt eller lyckliga slut!?

Efter att magsjukan har hållt mig i stadigt grepp har jag funderat mycket på "Lyckliga slut"


Finns det,

Vad är ett lyckligt slut,

Kan vi välja att få ett lyckligt slut,


Eller kan vi ha flera lyckliga slut?


Är livet verkligen så enkelt, att allt vi vill ha är just detta, ett lyckligt slut?


Jag kan inte för min värld tro att allt vi behöver för att lägga den sista bokstaven i lyckligt slut är en man. Jag vill inte tro att det är så enkelt.



Samtidigt får tiden utan honom mig att känna, känna för mycket? som idag har jag haft nära till panikångst attacker.


Jag börjar inse att mina känslor inte bara är inställda på väskap utan att amors-pil har hittat mig.
Även om den bara snuddat vid min arm är jag fortfarande träffad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0