Krossat glas eller krossat hjärta?

Min tanke idag har varit att verkligen avsluta allt detta.

MEN....det krossar han lättare än ett tunt glas mot betonggolv.


Jag vill inte skrämma bort honom men idag kan jag inte hålla fingrarna i styr. Han är borta på jobb så jag vet att han är själv.

Smset som just lämnade min telefon lyder

Fan jag borde inte men kan inte låta bli att skicka detta sms. Jag saknar dig allt för mycket när du är borta


Väntar.... Nu pep det till.


Samma här


Känns underbart på många sätt med samtidigt vet jag att  I just raise the bets.

Mitt hjärta står på spel


Kommentarer
Postat av: madde

brukar du få påskägg eller ger du kanske själv bort till nån i år?

2009-03-22 @ 18:03:53
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Grittastina

jag känner igen det där, och det är bara du som står på spel. Han kan alltid vända i dörren

2009-03-23 @ 12:42:43
URL: http://grittastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0