Jag vill lägga mig!

Jag vill få dig att inse att det vi nu skapat ihop inte längre kan klassas i "det oskylldigas" längre.

Vi har haft många och långa timmar av prat kring den jag har varit....den tjejen som oftare än sällan gått hem med en kille jag inte känner vid namn. Att jag fann och kanske fortfarande finner en oerhörd bekräftelse över att få en man att vrida sig i sängen av de kunskaper jag skaffat mig.

Bekräftelse har ägt min tanke och kropp

Jag har funnit kärlek i en timmes hetta. Du, Haakon har fått mig att ifrågasätta ett beteende jsg levt igenom sen 14års ålder. Du kallar mig destruktiv och säger Nej av den anledningen.

Min fråga i blir

Är inte detta det mest destruktiva, jag försöker finna kärlek och ömhet hos en gift man.

Jag vet att du har fått mig att se på mig själv på ett friskare sätt. Du har inte som alla andra haft sex med mig, låtit dig själv styras av mina händer, mun och tunga. Du ville att det skulle vara speciellt.

Kan älska dig för det, att inte utnyttja situattionen, utan bara älska blickar och prat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0