Hasplande men bra.

Skervs under en sen timme i natt:
Jag mötte jag de båda på en fest. Både Han och hans för mig hittils mer eller mindre okända fru. Jag gick fram till dem och bad att få prata med frugan. Medans vi går ett par korta steg känner jag nervositeten sprida sig i min kropp.

Vi sätter oss vi ett bord och jag slänger ur mig orden snabbt slavigt och snubblande "han är nice men nej jag stöter inte på honom. Jag vet inte vad du har hört men jag ville ta det med dig direkt."


Hon svarar med
"Jag läste smset och jag fattar inte vart Åge fick det ifrån, jag blev skitförbannad jag har inte sagt något och åge ska jävlar imig inte komma och tro att han vet något jag har inte ens reagerat över det" .


Lugnet spred sig än en gång i min kropp.

Även om förkylningen håller mig i ett hårt grepp så är det är en bra dag idag.


Kommentarer
Postat av: Johan

Fan va spännande. Nästan lite förbjudet men så otroligt kul att följa din resa.

2009-03-13 @ 13:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0