Finns det tid?

Oroliga tankar sitter fast i min hjärna.


Vad vill han egentligen?


Kastar jag mig själv in i en lek jag inte kan reglerna för?


Är det en lek för honom?


Hur ser han på mig, när alla dörrar är stängda och bara han kan se på det?


Tror han att vi kan skapa något eget en dag eller är det bara ett tidsfördriv, något han söker som han inte kan få av henne?


Hur ser jag på det här?


Vill jag starta något ute i dagen eller är det bara lagom kittlande bakom den varma tryggheten av väggar/skott/bildörrar????


Mina frågor är många, men det tycks aldrig finnas en plats att uttala dem, aldrig utrymme till att försöka finna ett svar.


Handlar det om tid??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0