Eveline???

Jag finner mig själv i allt mer suspekta situationer.


I eftermiddags när TV:n stod och brummande med sitt vanliga hemtrevliga tempo ringde telefonen. Jag tittar på skärmen och ser att det är Eveline.


Hej?!


Hej det är Eveline


Hej hej, e allt bra med dig?


Jo då bara bra, vad ska du göra ikväll?


Ja du jag ska väll fortsätta springa runt i ren rastlöshet och sappa mellan dåliga program.


Ja, om du har lust får du gärna komma upp och äta middag, vi ska kolla lite TV och käka.


Vi? Ja det låter väll trevligt


Jag, brorsan och grannen. En timma är det ok?


Jo, hur bra som helst. Ses då.


Ska jag bli mördad eller har hon vänt om helt? Behöver jag en skottsäker väst?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0