Ett fult svar

Min värld skakas återigen.


Just som jag trodde att jag visste hur jag ska hantera den här historien kommer han fram. Han tar tag i min arm och sätter mig ner vid ett bord lite avsides.

Han flackar lite med blicken och mummlar att han inte kan säga.

"Säga vad då" far det genom mitt huvud.


Jag tittar honom rakt i ögonen, greppar hans arm och säger
"Vi är vänner och ska kunna säga allt, så prata".


Han flackar med blicken igen men klämmer till slut ur sig
"Vill du fortsätta med det där?"


Hmm med vadå?
är min första tanke.  Efter att ha mött hans blick förstår jag att han menar vårat "nästan sex".


Jag kan inte låt bli att svara ett lätt darrande "ja.."


Uppdaterar mer när jag lugnat mina nerver något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0