Att vända på klacken

Igår fann jag restaurangchefen sittandes ensam i restaurangen. Han fipplar med några papper ur något som en gång var tre prydliga högar.


 Jag går målmedvetet fram mot honom, släpper inte hans blick för en sekund och säger;

"-Du ska ha en sak jävligt klart för dig. Du har fan inte en aning om vad jag har gjort och inte gjort med honom ELLER????

Han tittar tyst, kanske lite skrämt mig tillbaka i ögonen och jag fortsätter lugnare;


-Ne,j bra, då ger du fan i att snacka massa skit.


Jag ger honom ingen egentlig chans att svara, vänder bara på klacken och går med bestämda steg ut i köket igen. Mina fingrar darrar när jag öppnar skåpet, byter om och går hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0