Att låta tiden flyga iväg.

Den kvällen spenderade jag två timmar av samvaro med denna man. Vi lutade oss över en "ringes" eller två och lät tiden flyta iväg...


Mitt intresse växte och redan efter ett par minuter insåg jag att detta är en karismatisk man. Ett skratt man inte glömmer och en ingrodd dialekt jag då och då inte förstår!

Han har det många kallar "det" utan att veta om det, jag såg det. Han har pondus, är stark men med en blick som säger att det finns ett stort hjärta där inne.

Kanske var det kännsla av att han var onåbar som startade mitt intresse!?
 

När jag gick hem den natten var jag mer än säker på att denna man SKA jag ligga med!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0