Vart finns känslan?

Det hela var en trevlig och lugn kväll. Jag förstår ingenting. Lever hon efter:


Håll dina vänner nära men dina fiender närmare


Eller ser hon inte det som alla andra tycks skymta bakom vår fasad. Det finns så mycket känslor som bara ligger och väntar på att få hoppas ur skalet.

Känslorna är så starka och många att så fort jag öppnar dörren lite väller dom över mig med styrkan av en tsunami.


Vad ska jag göra? Jag vet fortfarande inte riktigt vart hans känslor ligger!


Kommentarer
Postat av: Firemonkey

Hej Andrea och tack för din underhållande blogg!

Jag är otroligt bred i min musiksmak och även om jag inte är särkillt musikaliskt kunnig så ramlar jag över äkta guld då och då.. och det är väl hur jag skulle beskriva Annas musik.

En vän till mig tipsade, som det brukar vara, men nog har jag allt en liten fyndlåda också :)

2009-04-01 @ 10:21:50
URL: http://firemonkey.blogg.se/
Postat av: Stina

Akta dig för den kvinnan, tycker det verkar lite läskigt jag..

2009-04-01 @ 10:34:04
Postat av: Andrea

Jo Stina hon är lite läskig. Eller kanske bara blåst. Vad vet jag.

Hmm Firemonkey kan inte jag få låna din fyndlåda. Är så tomt i min.

2009-04-01 @ 20:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0