Att lätta en kväll

Ja vänner är underbara.

Hon har verkligen lättat upp min kväll. Efter att vi pratat om fjäderlätta saker en stund börjar vi diskutera konstiga sidor på nätet. Av någon anledning börjar vi sappa in på sexnoveller.

I ca 20 har mina ögon förudrats och roats av dessa ganska suspekta och underhållande texter. Som för övrigt har mer felstavningar än vad som är hälsosamt.

Hur håller man sig för skratt?

Jag menar hur många har varit med om följande:

Han tittar på mig och med manlig och lite sträng röst säger han "Är du redo för kuk?"

Ja kan inte låta bli att häpnas över att människor ser använder detta till sexuell njutning och inte humor.

Kommentarer
Postat av: linnéa

tack för ditt fina inlägg :)

2009-04-08 @ 15:50:15
URL: http://flyfranallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0